Inlägg: 1258594
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Frisco: Landslagsmeriterad svensk elithockeyspelare flyttar till Övik. Ändå känns det troligare att George Bush blir vår tränare som att denna spelare blir MODOit nästa år.
Lite MZA from Norway: www.vg.no/sport/ishockey/artikkel.php?artid=10000975