Frisco: Landslagsmeriterad svensk elithockeyspelare flyttar till Övik. Ändå känns det troligare att George Bush blir vår tränare som att denna spelare blir MODOit nästa år.
Inlägg: 1258620
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
spud: Jag tycker gott och väl att vi kan lägga pengarna på annat än Fredrik Warg.
Men vill han komma hit och spela för en relativt billig peng så varför inte.
Men vill han komma hit och spela för en relativt billig peng så varför inte.
Redigerad kommentar
Sv: RE-building the future 2010/2011
spud:
Fast jag väljer hellre Warg än Bush, Warg är ju ingen krigsförbrytare, snarare tvärt om, något för snäll...
Enligt en källa jag pratade med hade Warg en lön runt 150.000, men har bara erbudits en lön runt 80.000
Fast jag väljer hellre Warg än Bush, Warg är ju ingen krigsförbrytare, snarare tvärt om, något för snäll...
Enligt en källa jag pratade med hade Warg en lön runt 150.000, men har bara erbudits en lön runt 80.000
Sv: RE-building the future 2010/2011
spud: I dagsläget så tar jag, med lite bitter smak i munnen, denna nyhet som nåt positivt för MoDo.
Läge för Freddan att buda hur som helst.
Läge för Freddan att buda hur som helst.