Inlägg: 1258628
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
hellge: Stackarn, hur ska han då ha råd att betala bussbiljetten på norrlandskusten åt sin dotter?
Han blir nog kvar, det är min känsla.
Han blir nog kvar, det är min känsla.
Fast jag väljer hellre Warg än Bush, Warg är ju ingen krigsförbrytare, snarare tvärt om, något för snäll...
Enligt en källa jag pratade med hade Warg en lön runt 150.000, men har bara erbudits en lön runt 80.000