Bad_Brett: Tro det eller ej men jag håller med dig. Det var skönt att HV vann.
Inlägg: 1260347
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Enligt uppgifter på officiella så kommer forumet där att stängas. Har klubben tröttnat på allt gnäll?