Enligt uppgifter på officiella så kommer forumet där att stängas. Har klubben tröttnat på allt gnäll?
Inlägg: 1260504
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
InVinoVeritas:
Vad Poffa ska bli glad när pöbeln på officiella invaderar och tar komandot över Hockeysnack :)
Vad Poffa ska bli glad när pöbeln på officiella invaderar och tar komandot över Hockeysnack :)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
InVinoVeritas: Har varit ett rykte ett tag, får se om WG har koll på att det ligger nära i tiden.