Inlägg: 1260507
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Inte så stor risk. HS inläggssystem är ju typ från 94 och lämpar sig inte för folk som vill diskutera olika saker på ett strukturerat sätt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Inte bara Poffa...
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Vad Poffa ska bli glad när pöbeln på officiella invaderar och tar komandot över Hockeysnack :)