Inlägg: 1261681
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Nikki Nine: Vad finns det att avsky hos AJ? Jag blev lite av en fan när han spelade i KHL och bloggade därifrån på hockeysverige.se. Sjukt intressant och underhållande var det.
Sv: RE-building the future 2010/2011
Nikki Nine: Gott så, det såg lite norrländskt ut först bara. :-)
Klart att det kan bli en home run, men det kan lika gärna bli en strikeout.
Vet inte om man har blivit mer bitter över åren men jag får kämpa för att hitta glädjeämnen i en tränarduo bestående av Challe och AJ. Kanske är jag färgad då jag har avskytt personerna Challe och AJ så länge jag kan komma ihåg.