Nikki Nine: Vad finns det att avsky hos AJ? Jag blev lite av en fan när han spelade i KHL och bloggade därifrån på hockeysverige.se. Sjukt intressant och underhållande var det.
Inlägg: 1261694
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
shinzawai: Och Challe vann väl era hjärtan under åren hos oss...