Lumber Jack: ... så ska Moderaterna slakta Sollefteå sjukhus
Inlägg: 1263501
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
renen: Jacomina Beertema är en tvättäkta idiot. Det är obegripligt att man inom moderaterna låter henne hållas. Maktgalen är bara förnamnet. Hon kan gå över lik. Nu har hon tydligen varit ute och låtit sladderkäften glappat igen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
renen: Det skulle vara smartare att slakta Öviks sjukhus. Tyvärr finns det fler röster där.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
renen: Kågevall är inte dum han, först säljer han in en nedmonteringsstyrka till sjukhuset. Sen drar han igång ett eget.
Redigerad kommentar