Inlägg: 1263503
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Ja om vi fick åka till Umeå istället för Sundsvall så tror jag Ö-vik skulle klara sig med ett närsjukhus, med dom kommunikationer vi får med Botniabanan. Det är inte husen som gör en frisk.
Redigerad kommentar