Wayne Gresky: Ja om vi fick åka till Umeå istället för Sundsvall så tror jag Ö-vik skulle klara sig med ett närsjukhus, med dom kommunikationer vi får med Botniabanan. Det är inte husen som gör en frisk.
Inlägg: 1263505
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
renen: Man skulle även kunna göra som Norrbotten med Sunderbyn och bygga ett stort sjukhus mitt ute i ingenstans, Kramfors t ex.