Inlägg: 1264068
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Björn W:
Jag tror jag har våra som JPG i mitt filarkiv. Annars har jag dem någon annanstans. Men leta gärna, du... =)
Nej, jag har inte hört något förbud, men han som suttit ordförande på mötena i evinnerligheters evinnerlighet verkar inte ha någon som helst koll på mötesteknik. Jag kan tycka att valberedningen borde kunna fixa fram en mötesordförande som har det...
Jag tror jag har våra som JPG i mitt filarkiv. Annars har jag dem någon annanstans. Men leta gärna, du... =)
Nej, jag har inte hört något förbud, men han som suttit ordförande på mötena i evinnerligheters evinnerlighet verkar inte ha någon som helst koll på mötesteknik. Jag kan tycka att valberedningen borde kunna fixa fram en mötesordförande som har det...
Förändringarna du pratar om kan ju bara komma till stånd i det läge någon börjar ställa krav på det, men nog uppfattade jag det i alla fall som så att jag var välkommen att föredra ifjol om jag varit på plats. Har du fått höra uttryckligen att man inte får göra det?