Inlägg: 1264097
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:
Nja, förrförra året var det Olle Bohman som var ordförande på mötet, nu senast var det Tore Erkén. Båda riktigt gamla.
Båda har varit ordförande i MODO, men jag tycker också att det kändes, typ, gamla. Om jag inte har räknat fel är de tillsammans 150 år. Nästan Yoda-klass med andra ord
Nja, förrförra året var det Olle Bohman som var ordförande på mötet, nu senast var det Tore Erkén. Båda riktigt gamla.
Båda har varit ordförande i MODO, men jag tycker också att det kändes, typ, gamla. Om jag inte har räknat fel är de tillsammans 150 år. Nästan Yoda-klass med andra ord
Länkar:
Yoda - Wikipedia
Yoda - Wikipedia
Jag tror jag har våra som JPG i mitt filarkiv. Annars har jag dem någon annanstans. Men leta gärna, du... =)
Nej, jag har inte hört något förbud, men han som suttit ordförande på mötena i evinnerligheters evinnerlighet verkar inte ha någon som helst koll på mötesteknik. Jag kan tycka att valberedningen borde kunna fixa fram en mötesordförande som har det...