1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507695 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1264101

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla:

Nja, förrförra året var det Olle Bohman som var ordförande på mötet, nu senast var det Tore Erkén. Båda riktigt gamla.

Båda har varit ordförande i MODO, men jag tycker också att det kändes, typ, gamla. Om jag inte har räknat fel är de tillsammans 150 år. Nästan Yoda-klass med andra ord

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge:

Okej. Jag var inte där senast, så jag vet inte hur Erkén var som ordförande. Kanske har jag sett honom i rollen tidigare...? Minns inte.

Den stora massan är säkert nöjd som det är. Går fort till fikat och tränarpratet.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB