Frisco: Kostade det inte 4 800:- förra säsongen, eller minns jag fel?
Inlägg: 1264429
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa & Frisco: Ni har båda lika mycket "fel".
saxat från orderbekräftelsen:
Tack för din beställning av årskort på modohockey.se!
Beställda årskort:
SERIE-kort [Sektion: 401, Rad: 3, Plats: 5] (4600 kr)
saxat från orderbekräftelsen:
Tack för din beställning av årskort på modohockey.se!
Beställda årskort:
SERIE-kort [Sektion: 401, Rad: 3, Plats: 5] (4600 kr)