Inlägg: 1264434
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Krångligt med färger:) Att det kostade 4600 förra året det visste jag. Inte var det väl samma pris mitt på långsidan på etage 4 som för oss i kurvan från början?
saxat från orderbekräftelsen:
Tack för din beställning av årskort på modohockey.se!
Beställda årskort:
SERIE-kort [Sektion: 401, Rad: 3, Plats: 5] (4600 kr)