Inlägg: 1264443
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
spud:
Varför inte spela i MoDo om han nu vill spela? vill inte ni ha honom?
Verkar ju ologiskt att han skall flytta till sthlm..
Men det är nog inte så klokt av en nykomling att försöka signa upp en spelare som förmodligen inte kommer kunna spela mer än 20-30 matcher nästa säsong.