Inlägg: 1264445
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
mattias - 74: Jag har inte läst i AB att MODO vill ha honom, eller att han pratat om vädret med freddan. Så jag tror faktiskt inte MODO vill ha honom.
spud:
Varför inte spela i MoDo om han nu vill spela? vill inte ni ha honom?
Verkar ju ologiskt att han skall flytta till sthlm..