mattias - 74: Jag har inte läst i AB att MODO vill ha honom, eller att han pratat om vädret med freddan. Så jag tror faktiskt inte MODO vill ha honom.
Inlägg: 1264447
Svarskommentarer
Sv: Hur gör Foppa?
spud:
Jag undrade eftersom foppa sagt att Modo är den enda klubben han skulle kunnas tänka spela för i Sverige. Därför sa jag att det var ologiskt att flytta till sthlm.