Salle: Krångligt med färger:) Att det kostade 4600 förra året det visste jag. Inte var det väl samma pris mitt på långsidan på etage 4 som för oss i kurvan från början?
Inlägg: 1264503
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Nä det var väl billigare ju längre ut men kom...
Numer är det väl nån slags straffavgift då vi ju har närmare till puben. :-)
Hur man motiverar de 900 spänn som skiljer Scims gamla plats längst ut på 401 jmf med stolen bredvid skulle vara kul att höra stolgrannarna diskutera.
Numer är det väl nån slags straffavgift då vi ju har närmare till puben. :-)
Hur man motiverar de 900 spänn som skiljer Scims gamla plats längst ut på 401 jmf med stolen bredvid skulle vara kul att höra stolgrannarna diskutera.