Inlägg: 1268876
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Gustafsson: På vilken nivå diskuteras det? På styrelsenivå eller på önskemålsnivå från enskilda företrädare från Lumberjacks? Jag har inte hört något alls, vilket ju iofs är ganska logiskt, med mitt geografiska avstånd till Övik i åtanke...
Redigerad kommentar
Sen kan jag nog besvara min egen fråga rörande varför de bytt från reebok på spelarsidan men ej för målvakterna, Reebok äger nämligen CCM. Så same same but different.