Inlägg: 1268877
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2010/2011
Björn W: Då LJs forum verkar vara nere så kan jag inte citera men Popcorn skrev typ att det ännu inte fanns något beslut rörande en svart tredjetröja. Så antar att det har diskuterats på hög nivå.
Sv: RE-building the future 2010/2011
Tack digiro,poffa,salle,paddan,frisco,qwertas mm. för alla rapporter och bilder från första ispasset, man skulle väl äntligen kunna säga att det är nu de börjar =)
Redigerad kommentar