Inlägg: 1272505
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nästa helgs cupäventyr spelas i EV Zugs nya arena som invigdes nu i helgen. En arena i storlek ungefär som Fjällräven Center.
En mycket trevlig och respektfull artikel om Sedin. Det har varit lite si och så med det från Stockholmsmedia. Kanske slutar den här lite väl tvärt, kunde få varit längre.
Jag tycker ofta att Stockholmsmedia har behandlat dessa fantastiska artister utan respekt. Okunskap. T o m kända experter har fällt de mest knepiga uttalanden. Istället skriver de löpkilometer om bottenlagen i den 51:a bästa fotbollsligan i världen.