Inlägg: 1272598
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Zugs förra var som Gärdehallen men med starkare öl och godare korv. Enda stället jag sett hockey i Schweiz i.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Vet nån om den här turneringen kommer visas på Tv nånstans?
Canal Plus skriver på sin hemsida att deras "nya kanal" kommer att sända bla träningsmatcher men ingen tv tablå finns ännu för denna kanal som för övrigt lanseras samma datum som denna turnering drar igång.
Vet nån om den här turneringen kommer visas på Tv nånstans?
Canal Plus skriver på sin hemsida att deras "nya kanal" kommer att sända bla träningsmatcher men ingen tv tablå finns ännu för denna kanal som för övrigt lanseras samma datum som denna turnering drar igång.
Nästa helgs cupäventyr spelas i EV Zugs nya arena som invigdes nu i helgen. En arena i storlek ungefär som Fjällräven Center.