Inlägg: 1272789
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Det stämmer att fjolårets turnering i Yverdon spelades i en mindre hall som inte var så väldigt modern.
El Maco: Och Skellefteå tackade nej till medverkan i turneringen i Zug.
Förra året har jag för mig att turneringen spelades i hallar av typen Antjärns Ishall, fast i år är det ju en ny fin arena.