Inlägg: 1277834
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Så silver skulle vara så mycket bättre än gult menar dem?
Förstår inte varför de ska behöva ha annorlunda färg på hjälmarna överhuvudtaget. Löjligt alltihop.
Förstår inte varför de ska behöva ha annorlunda färg på hjälmarna överhuvudtaget. Löjligt alltihop.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Ett jävla skämt tycker jag, blir så jävla förbannad hela tiden att ishockeyn handlar allt mindre om just ishockey utan om reklam och pengar.
Gula/silvriga hjälmar,reklamavbrott hela tiden,ändrade spelarnumer och svinful reklam överallt på hjälmarna, fan spelarna ser ju snart ut som levande reklamplank.
Gula/silvriga hjälmar,reklamavbrott hela tiden,ändrade spelarnumer och svinful reklam överallt på hjälmarna, fan spelarna ser ju snart ut som levande reklamplank.
Från gult till silver...