Inlägg: 1277842
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Näslund släpper pucken som NHL:s hedersgäst i Stockholm.....
Länkar:
Markus Naslund to be honored at 2010 Compuware NHL Premiere Stockholm - 2010 Compuware NHL Premiere
Markus Naslund to be honored at 2010 Compuware NHL Premiere Stockholm - 2010 Compuware NHL Premiere
Förstår inte varför de ska behöva ha annorlunda färg på hjälmarna överhuvudtaget. Löjligt alltihop.