Inlägg: 1278376
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blev tämligen sugen på hockey när jag var på arenan och åt lunch idag. Men såklart har jag lyckats boka upp annat... Hoppas att scim sköter sig på bästa stolen i arenan imorgon!
Någon som vill hyra min stol på tisdag kväll? Säg till isf.
Någon som vill hyra min stol på tisdag kväll? Säg till isf.
http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118690162