Inlägg: 1278406
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur går det förresten med den där bronsstatyn av Kabben utanför arenan? Blev det någon motion inlämnad inför årsmötet? Har varit rätt tyst om ärendet länge, men kom att tänka på det av en ren slump.
Och Björn, har du fått någon mer respons från föreningen vad gäller en engelsk version av hemsidan?
Och Björn, har du fått någon mer respons från föreningen vad gäller en engelsk version av hemsidan?
Någon som vill hyra min stol på tisdag kväll? Säg till isf.