Är detta med ES-hockey på fredagkvällar nåt som kommer att återkomma under säsongen eller är TIK-VF nån slags one-night-stand?
Inlägg: 1278497
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Det är väl något av en engångsföreteelse den här säsongen, men om några säsonger så lär det tillhöra vanligheterna.