Salle: Jahapp, då var SM-guldet Timrås då...
Inlägg: 1278557
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Ja otroligt skoj att se hur de redan nu tar ut SM-guldet I förskott. De har tillockmed lärt si stava till ytterligare guld.
'De faTTAR INTE HUR SVÅRT DET ÄR DE SMÅ LIVEN. Oj tröck jag på caps lock. Vilken fadäs.
'De faTTAR INTE HUR SVÅRT DET ÄR DE SMÅ LIVEN. Oj tröck jag på caps lock. Vilken fadäs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Kanske inte guldet. Men är tveklöst en rolig fight med fart och energi.