Inlägg: 1286297
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Äh, Jonas A. tjänar lika mycket, 4,5 mille där i farmarlaget, men satan vad less han måste vara att bli skickad till AHL.
Äh, Jonas A. tjänar lika mycket, 4,5 mille där i farmarlaget, men satan vad less han måste vara att bli skickad till AHL.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/nhl/article7905143.ab