Inlägg: 1286303
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Icing-Ove: Tror du han har så bar lön?
jo, 29 bast och precis averkat ett fantastiskt VM men får ändå inte chansen!
stackarn, han får gärna komma till modo ;)
jo, 29 bast och precis averkat ett fantastiskt VM men får ändå inte chansen!
stackarn, han får gärna komma till modo ;)
Äh, Jonas A. tjänar lika mycket, 4,5 mille där i farmarlaget, men satan vad less han måste vara att bli skickad till AHL.