Så ska det bli skojj att titta på en ES omgång utan att man har hjärtat i halsen.
Inlägg: 1286740
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Sant, fast vist skulle du hellre se en modobatalj ist, om du väl tänker efter ? ;)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Jo. Det är ofta ganska roligt att titta på andra lags matcher där man bara kan switcha mellan matcherna till den med mest drama / bra spel. Sen blir det lite av ett glädjeämne också att se hur publiken reagerar på olika situationer när man själv som oberoende tycker helt annorlunda, men säkerligen legat närmare publikens åsikt om man själv hållit på ett av lagen.