spud: Sant, fast vist skulle du hellre se en modobatalj ist, om du väl tänker efter ? ;)
Inlägg: 1286786
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...Så fick jag en stor chock när jag läste att Timrå jagar en ersättare till Åkerlund I Finland.
Det kommer att ta mig ett tag att smälta denna chockerande nyhet;)
Det kommer att ta mig ett tag att smälta denna chockerande nyhet;)