Första MODOit att scoora idag var Almtorp. Han har varit bra denna säsong, kanske läge att plocka "hem" honom. :)
Inlägg: 1286849
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Så är det stort missnöje på domaren i timråklacken efter första.
Trodde bara det var aik-klacken som kunde uppföra sig på det viset, men jag hade tydligen fel!
Trodde bara det var aik-klacken som kunde uppföra sig på det viset, men jag hade tydligen fel!