Modoante: Det jag undrar mest när jag läste det där var, vem har de lämnat kvar? Finns det nån finne som inte bott i timrå snart?
Inlägg: 1286806
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Första MODOit att scoora idag var Almtorp. Han har varit bra denna säsong, kanske läge att plocka "hem" honom. :)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud:
Till och med Peter Lindmark döpte de till Pekka och tvingade honom att skaffa en finn-mustasch. Inte underligt att killen släppte in 5 mål i snitt säsongen 81-82.
Till och med Peter Lindmark döpte de till Pekka och tvingade honom att skaffa en finn-mustasch. Inte underligt att killen släppte in 5 mål i snitt säsongen 81-82.