BerkaTänk att Jocke Lindström fortfarande är en målsumpare
Inlägg: 1286942
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Ja att han bommade den
forsberg 0-1 och faktiskt väldigt rättvist!
forsberg 0-1 och faktiskt väldigt rättvist!