Inlägg: 1286947
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Hehe ja, hade varit kul att läsa TIK boken om det var challe som stod i deras bås. Då hade sågklingan hörts även i strömlöst land. Så virrigt försvarsspel som TIK uppbådar med lite press på sig var det länge sen jag såg.
Men nu står Perra och han är ju redan Gud i Timrå, så då slipper han säkert skulden. Utan den kommer säkert landa på tjockis karlsson.
Men nu står Perra och han är ju redan Gud i Timrå, så då slipper han säkert skulden. Utan den kommer säkert landa på tjockis karlsson.
forsberg 0-1 och faktiskt väldigt rättvist!