spud: Nu döms ett mål bort. Tycker att Hagos var så lite inne, bara någon dm. att det borde räknas ändå.
Inlägg: 1286985
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Ja inte var det med mycket iaf. men kanske helt rätt.
I första var domaren hatat, nu är han nog älskad haha det svänger på stå ;)
I första var domaren hatat, nu är han nog älskad haha det svänger på stå ;)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Är det inte så att man får stå där så länge man inte stör målvakten? Lärking blåste ju i första också, då Johan Forsberg inte ens var inne i målgården.
På tal om målvakter så har nog SkAIK den bästa målvaktsuppsättningen i ES:
På tal om målvakter så har nog SkAIK den bästa målvaktsuppsättningen i ES:
Redigerad kommentar