Inlägg: 1286963
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
spud: Nu döms ett mål bort. Tycker att Hagos var så lite inne, bara någon dm. att det borde räknas ändå.
Men nu står Perra och han är ju redan Gud i Timrå, så då slipper han säkert skulden. Utan den kommer säkert landa på tjockis karlsson.