Verkar inte bara vara här i Övik som Kuben är lite för fyrkantig...
Inlägg: 1287243
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Tänk om Lance Ward hade spelat i MoDo. Då hade väl Kuben dragit iväg till förbrytartribunalen i Haag med honom.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så har jag inte varit med ikväll men det funkar att läsa tabellen och konstatera att en sjundedel av säsongen har nu passerat och vi har legat på slutspelsplats hela tiden.
En god natts sömn till.
En god natts sömn till.