Salle: Tänk om Lance Ward hade spelat i MoDo. Då hade väl Kuben dragit iväg till förbrytartribunalen i Haag med honom.
Inlägg: 1287338
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Lumber Jack: Vad beträffar matchen och incidenten med ward igår så är jag helt på ward´s sida, men jag är inte ett dugg förvånad att kuben dömde ut han ändå, detta kastar ju mer vatten på dess kvarnar som anser att kuben har förutbestämnda meningar i vissa saker.
Modo vinner mycket sällan när kuben dömer och igår fick lance ward en utvisning som jag tror ingen annan än kuben såg,eller bestämt sig för att se?!
Modo vinner mycket sällan när kuben dömer och igår fick lance ward en utvisning som jag tror ingen annan än kuben såg,eller bestämt sig för att se?!