knaskamilla: Va! Det där känns ju nästan som något som Nils 6 år gjort. Måste kostat otroliga summor att tillverka och att formge.
Inlägg: 1287317
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan:
Som Salle skrev tidigare, den är väl plockad ur någon sådan där "här finns en miljard idéer på souvenirer åt er klubb"-katalog.
Som Salle skrev tidigare, den är väl plockad ur någon sådan där "här finns en miljard idéer på souvenirer åt er klubb"-katalog.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Det där är väl en sådan design som kommer att räknas som en kultpryl om du låter tillräckligt många år gå.
Lex: "tummenupploggan".
Lex: "tummenupploggan".