En bild för er som tvekar kring huruvida ni ska hämta ut muggen man får som tack för att man betalar sitt seriekort via internet.
Inlägg: 1287311
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Modomuggen, är den på riktigt eller skojar du och jag går på ironi? Inte för att inte Timrå inte skulle kunna ha exakt en sån sak i och för sig.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Men herregud.. Att de inte skäms över att dela ut såna där.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Va! Det där känns ju nästan som något som Nils 6 år gjort. Måste kostat otroliga summor att tillverka och att formge.