knaskamilla: Modomuggen, är den på riktigt eller skojar du och jag går på ironi? Inte för att inte Timrå inte skulle kunna ha exakt en sån sak i och för sig.
Inlägg: 1287498
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
El Maco:
Ironi i all ära, men jag skulle inte orka fejka en mugg. Eller bild för den delen.
Ironi i all ära, men jag skulle inte orka fejka en mugg. Eller bild för den delen.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
El Maco: Det värsta är nog att hon är seriös. Är inte det minsta förvånad om det där är den kopp man får och att de också kommer beställa 500st att sälja i shopen.
Vore roligt om de faktiskt tog emot förslag från fans och lejde något kinaföretag att göra dem så som fansen vill ha dem.
Vore roligt om de faktiskt tog emot förslag från fans och lejde något kinaföretag att göra dem så som fansen vill ha dem.