Inlägg: 1287686
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
spud: Du säger att vi inte ska väcka den björn som sover. Jag anser att det är dags att avliva björnen.
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
spud: Om Kuben fortsätter att vara lika dålig som han har varit tidigare så kommer iaf inte jag att så och hålla käften för om Andersson inte tål kritik så är han inte lämplig som domare.
Och vad vinner man på att ifrågasätta och tjata ut honom?