spud: Du säger att vi inte ska väcka den björn som sover. Jag anser att det är dags att avliva björnen.
Inlägg: 1287689
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Poffa: Han kommer döma denna säsong. Varför fokusera på något som inte vi kan påverka?
Domardebatten som förs här och i media skjuter hål på mitt hockeyintresse. Det ger inget förutom bara negativa känslor kring allt det roliga som jag tycker hockeyn ska stå för. Och med detta menar jag inte att man ska skjuta problemen under mattan, men det finns 0% konkreta lösningar i nuvarande debatt.
Domardebatten som förs här och i media skjuter hål på mitt hockeyintresse. Det ger inget förutom bara negativa känslor kring allt det roliga som jag tycker hockeyn ska stå för. Och med detta menar jag inte att man ska skjuta problemen under mattan, men det finns 0% konkreta lösningar i nuvarande debatt.