Inlägg: 1287702
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
spud: Jag skrev ju det, du lyckades få det till en sådan tolkning eftersom du utgår från att Kuben bara gör dåliga matcher om han blir påverkad av publiken eller spelarna.
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Kan vi inte få Wolmer varje match? Den bästa domaren vi har i Sverige ;-)
Hur som helst, vi ska vinna den här matchen oavsett vilket pucko som dömer.
Hur som helst, vi ska vinna den här matchen oavsett vilket pucko som dömer.
"Publik och media har en fruktansvärd möjlighet att påverka och just nu är Kuben i gungning."
"Därför ska vi påverka Kuben på alla sätt vi kan ikväll. Det ger dessutom en extra fördel, det piskar upp stämningen i FC."