Inlägg: 1287710
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Södertälje 2010-10-09
Poffa: Ska man klaga så får du väl skriva mail till hockeyligan eller liknande. Att spy galla på olika forum lär inte hjälpa ett skit.
spud: Jag skrev ju det, du lyckades få det till en sådan tolkning eftersom du utgår från att Kuben bara gör dåliga matcher om han blir påverkad av publiken eller spelarna.